2009. január 26., hétfő

Sikloernyos V.B 1. futam


1 futam (feladat)


Jo idöjárási viszonyok közt volt megtartva az elsá futam; egy 74,5 km törtvonalu céltáv volt kiirva, 148 versenyzö allt starthoz, 44 országbol, 106 eretek célba. Nem hivatalos adatok szerint az amerikai Erik Reed nyerte a futamot, de részletes erdemenyhirdetés csak holnap reggel lesz.
A román csapatnak egy tagja ért célba (Adrian Toma) kb. fél orával a gyöztes utan.
Stefan Ceparu a táv fele korul kényszerult leszállni.Én a start pilon elött leszállásra kényszerultem, egy téves döntésnek köszönhetöen.
Mondhatom elégge rosszul kezdödött ez a verseny mert az elso napi pontozasom kozel a nulla lesz, remélem be tudok hozni meg valamit a többi 12 futamon.
Most kisse letörve varom a holnapi napot, emésztve a keseru érzést ami a kudarcnak köszönhetö.
Furcsa világ ez a repulés világa, hiszen olyan hamar lekerul az ember a fellegekböl :-((...




Piloták célban Valle de Bravoban

2 megjegyzés: