2009. január 28., szerda

Sikloernyos V.B. 3.futam




Légistart



Ma 94 km-es odavissza a völgy másik oldalára; ujra eltem a lehetöseggel és elstartoltam az elsö 10 percben. Nem volt a legjobb döntés mert nagyon fáraszto volt egy ora 15 percet repulni a durva, szuk, turbulens termikekben 150 pilota közt. Sok csukással tarkitott, nehezen eltelö ora volt amit egy nyakkendözés és egy összevissza pörgés tarkitott, kis helyet csinálva ezzel magamnak a termikben.





Fordulopont a Tres Rex kozeleben

A feladat szép volt és az elejen nagyon jol mentem mert meglepetesemre meg vezettem is az élbojt. A második fordulopont meg tizedelte a bandat és allitolag 4 mentöernyö dobás is volt körulötte, nekem nagyon jol ment ott is, de viszafele a starthelyre bevallaltam egy röviditöt és nem jött be és a hivatalos leszálloban landoltam, a táv felénel.


Termikelés közben


Ujra a végen leszek az eredmenyhirdetö listának, rosszul esik mindig a végen keresnem magam, de sajnos el kell fogadnom a valosagot hisz itt szinte mindenki profi es tudja mit csinal, mi pedig csak tapogatozunk a magas versenytapasztalattal rendelkezökhöz képest.


A következö termik...

2 megjegyzés:

  1. ne torodj battys csak egesseges legy,ez a fontos ugyis rengeteget fosz tanulni es mind haza hozod ezt nekunk ezert csak halasok lehetunk neked,hogy igy megszenvedsz helyettunk is a tapasztalter!
    Ne se torodj csak repuly vigyazz magadra es meg sok van a vegeig,a verseny az utolso napon vegzodik,azt meg kel erni ez a lenyeg
    Sok szeretettel Attila.Kitartas es jo leszallasokat!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés